assalamualaikum...


Apa yang aku hendak ceritakan ini berkaitan dengan kehidupan diri aku sebagai seorang pelajar Tahun 3 Universiti Sains Islam Malaysia.hehe.siap bagi nama penuh lagi..em,sebenarnya pada hari Jumaat lalu aku dan kawan-kawan aku pergi ke kampus seperti biasa.Selepas turun dari bas,dengan terkocoh-kocohnya aku terus menuju ke kelas di FKP.Biasalah kadang-kadang terlambat.hehe.Dalam perjalanan ke kelas, aku dan kawan-kawanku melalui laluan yang disediakan untuk ke FKP itu..Apa yang aku hendak ceritakan sebenarnya ni???hehe.Jeng-jeng!Yup,mozek ataupun batu marmar yang dijadikan laluan itu telah pecah ataaupun retak..Aku tidak pasti istilah apa yang harus aku gunakan.kihkih.Walhal, laluan itu baru sahaja di buat untuk kemudahan para pelajar ke FKP.macam2 persoalan boleh bermain di fikiran..adakah para pelajar FKP berbadan 'sihat' sehingga menyebabkan itu berlaku???ataupun adakah orang yang bertanggungjawab hanya buat kerje sambil lewa???ataupun,adakah para pelajar menghentak2 dan melompat2 setiap kali lalu di situ???hehe.ini andaian bodoh atau akal jahat aku sahaja.:)

macam-macam andaian boleh dibuat.Apa pun ini hanyalah kisah suka duka aku bergelar mahasiswa di USIM sahaja.Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang telah tiada.huhu. Hanya ingin kongsikan bersama.Hanya untuk suka suki...kita enjoy!!yuhuu.....:)


This entry was posted on 6:38 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 comments:

    Anonymous said...

    ye..saya setuju, harap2 pihak usim segera amik tindakan...

  1. ... on February 9, 2009 at 7:10 PM  
  2. Roslailatu Zuraida said...

    hope blurkan nama kampus kita... coz macam apa yang madam ckp...org ni macam2,,ada yg judge ianya elok coz tindakan pasti cepat diambil...camana pula yg dah judge kmpus kita x elok sejak dari dulu? pasti perkara ni akn mnmbhkan lagi pandangan mereka...
    pepun harap perkara ni perlu dambil tindakan segera...
    cyaiyookk...

  3. ... on February 11, 2009 at 6:52 PM