inilah baju yang aku nampak pelajar itu pakai sama dengan aku..baju warna pink!!huhu..


Ha ni lagi satu cerita yang ingin aku kongsikan..Aku pergi kampus seperti biasa menunaikan tanggungjawab aku sebagai seorang pelajar.Selesai sahaja kelas, aku duduk di 'bulatan'di tengah-tengah FKP seperti yang mereka panggil nama tempat itu.hehe. Sambil-sambil borak dengan kawan seperjuangan aku.Sedang asyik aku borak-borak,tiba-tiba lalu sorang pelajar perempuan.Baju dia sama dengan baju aku pula.Tapi aku tak kisah sangat sebabnya baju dia cuma sama dengan baju yang aku ada.tapi aku tak pakai pada hari tu.selamat aku..hehe.kalau tak,malu juga.Lepas itu, aku bangun pergi ke PKP beli makanan.

Balik dri PKP aku terus ke FKP semula.memang nasib aku hari itu,nampak seorang lagi pakai baju sama dengan baju aku.Mujur aku tak jadi pakai baju pink tu pada hari tu.kalau tak mesti sama dengan dia.pelajar itu pun pakai baju pink itu dengan tudung hitam seperti aku juga apabila pakai baju pink itu..emmm,dalam satu hari sudah nampak 2 orang baju sama dengan aku.huhu.Dalam hati, banyak juga klon baju aku dekat USIM ni ek..Tapi bila difikir-fikir secara logik akal, tak kan dekat Nilai ni tidak ada baju yang sama dengan aku.Mesti banyak punya. Bukan setakat aku punya baju sahaja,orang lain pun akan sama rasa situasi macam aku juga.hihi..


This entry was posted on 7:34 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

3 comments:

    Anonymous said...

    ha.ha.ye ke..ni mesti adk-beradik ek..

  1. ... on February 9, 2009 at 7:13 PM  
  2. fida said...

    klu awk pakai gak ari tu mst org ckp awk ni kembar siam.

  3. ... on February 11, 2009 at 12:57 AM  
  4. Anonymous said...

    hehehe.lucunye..

  5. ... on February 11, 2009 at 9:47 AM