aku selamat smpai di kampung pada pukul 2 petang..balik sahaja rumah terus mkan.lapar sangat-sanagt.kemudian terus tertidur.letih sangat2 coz bwk laptop yg sungguh berat.huhu.yg seronoknye mlm nye akak aku belanje mkn sate n mee bandung sempena hari lahir aku pada 22hb januari..wlupun da lmbt tp aku hargai sgt.hihi.em,pada besday aku thun ni, aku happy coz kwn2 aku msih ingt besday aku..mak aku pula wish pada pkul 8.45 malam.mak aku kata,mak wish pada 8.45 malam coz aku lahir pada masa tu.hihi.aku ingatkan mak aku x kan wish.hihi.thank you my mum for everything have you done for me!!!maka,bertambahlah usia ku kini menjadi 22 tahun..matangkah aku???kihkih.doakan aku panjang umur ye dan mendapat kebahagiaan yang hakiki dunia dan akhirat..AMIN..


This entry was posted on 11:19 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Anonymous said...

    SMOGA ALLAH berkatkan hidup awak n dipanjangkan ...berjaya dunia akhirat
    ..amin.....

  1. ... on February 5, 2009 at 9:23 AM