dah lama rasanya tak updated blog aku ni..busy sgt2 agknya,tp xdela busy mane pun.hehe..spnjg minggu sebelum cuti ni byk jgk tugasan2 yang aku kna selesaikan dulu sebelum cuti sem..huhu.tp aku happy coz separuh drpd keje 2 dpt diselesaikan!so dpatla aku bercuti dgn perasaan yg suka suki!!tp yang x best nye aku cuti smpi 1hb.pastu 5hb kena blik kg lg coz kakak aku bkal menjadi seorang isteri..hopefully die berbahagia disamping bkal suami die..aku doakan..tp perasaan aku sedih dan pilu yang teramat sgt coz abah x dpt mewalikan anak perempuannya n x kan ade dalam mjlis pernikahan 2..abah telah meninggalkan aku dan keluarga buat selama-lamanya pada 19hb april 2008 yang lalu..Al-fatihah buat ayahandaku yang tercinta..semoga rohnya dicucuri rahmat Allah dan ditempatkan di dalam golongan orang beriman.AMIN YA ALLAH..inilah majlis pernikahan yang pertama kalinya dalam family aku.harap-harap sume nya berjalan lancar....


This entry was posted on 10:00 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

1 comments:

    Anonymous said...

    al-fatihah buat ayah awk...
    hhmm.. selamat pengantin baru wat kakak awk.. moga2 berjalan lancar majlis perkahwinan tue.. selamat bercuti....

  1. ... on January 22, 2009 at 11:39 PM